Translate

26. maj 2013

FARS DAG DIY

Den her er sød... Jeg fandt en amerikansk hjemmeside for et par år siden,
nu kan jeg ikke finde den igen, men jeg fandt noget der lignede nedenstående, som 
jeg tegnede op og printede.... så fik Tusindfryd et sæt tusser i hånden og 
tegnede i den store rubrik - man kan også sætte et familiebillede ind eller 
et sted man har bestilt bord... osv.


Find så og afkryds flere af de ord man syntes passer på farmand og vupti... 
et skønt kort at få fra ungerne :) - man kan jo også lave det til mor :)
Mors dag har jo lige været d. 12 Maj og fars dag d. 5 Juni

Hvad Tusindfryd, lillebror og jeg præsenterer farmand for i år...
Ja, det må I lige vente lidt med endnu

PS: Dette kort blev givet til farmand sammen med et råt hjemmelavet 
armbånd i læder for 1 år siden. Armbåndet bæres stadig og kortet ligger 
fast under plast-måtten på skrivebordet på jobbet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

-Tak for din kommentar.