Translate

11. april 2013

FINALLY FOUND

Fundet...!

Kender I det... man finder et billede på nettet, og så står der nul tekst til,
eller ingen link... altså!
Sådan et fandt jeg, det ser således ud;


Nu kan jeg nu triumferende melde at jeg har fundet krabaten! 
"Giant Exhibition Chivalry Coleus"
Købt lige her "swallowtailgardenseeds"
Jeg kunne ikke finde frøene i DK, så nu håber jeg at 
det er problemfrit at købe dem fra USA...

-Nu er sagen så bare at jeg ikke har fået fældet det træ, hvor de skal stå... 
jeg har heller ikke lavet et bed der - endnu..
Der er kun 1 mdr til min termin med lillebror og jeg har rivende bækkenløsning 
og kommer nok ikke i haven med trochanterbælte & krykker... 
-irrelevante småting, de er til for at løses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

-Tak for din kommentar.